Kundeløfter

Dette er det vi alltid streber etter å levere til våre kunder. Dette er våre uttalte kundeløfter som vi ønsker å innfri.

Kontakt oss

Vi tror på innsikt før løsning

– vi er oppriktig interessert i menneskene, bedriften og dens strategi – vi tror på at inngående kunnskap om behovene er avgjørende for å få endringer på et menneskelig plan til å resultere i verdiskaping for bedriften. Vi begynner alltid en prosess med god innsikt og forståelse.
Gevinst for kunde: Bedre forståelse for hva behovet reelt sett er og dermed bede mulighet for å målrette løsningene vi foreslår

Vi utfordrer!

– vi tør å være ærlige, direkte og konkrete.
Gevinst for kunde: Vi kommer raskere til poenget og skaper raskere det det hele handler om; positive endringer på det menneskelige plan som også bidrar til bedre resultater for bedriften.

Vi er praktisk orienterte

– vi har lang praktisk erfaring og er faglig sterke basert på en prakademisk tilnærming med nyttig faglig innhold og enkle praktiske verktøy.
Gevinst for kunde: Rådgiving, coaching og trening som er mer relevant i og med at denne kobles til hverdagen og dine og bedriftens reelle behov

Vi er resultatorienterte

– vi skaper ikke endringer på et menneskelig plan bare for endringens skyld – men også for bedriftens resultaters skyld. Endringene vi skaper skal være positive både for menneske og bedrift. Å ha fokus på denne sammenhengen er et poeng i seg selv.
Gevinst for kunde: Rådgiving, coaching og trening med klar sammenhengen mellom utvikling på det menneskelige plan og verdiskaping for bedriften.

Vi er langsiktige

– vi vil skape varig verdi for kundene våre – det tar tid. Den skapes ikke på et høyfjellshotell en helg, den skapes gjennom et tett langvarig samarbeid hvor vi bygger opp en felles forståelse og kompetanse over tid.
Gevinst for kunde: Gjennom å bygge opp kunnskap om bedriften og menneskene i den over tid vil vi skape en merverdi gjennom enda mer målrettede løsninger.

EVAN-JONES NYHETSBREV

EVAN-JONES NYHETSBREV

Få nyttig innhold rett i postkassen.

Takk! Du har nå meldt deg på som mottaker av vårt nyhetsbrev. Du kan melde deg av listen igjen ved å følge linken i det neste nyhetsbrevet du mottar.